VO2Max, heavy session és squash

Csütörtökön letoltam az aktuális edzésem. A csoportos edzések elé betettem a VO2Max-ot:

15:15 MVO2 protocol:
24sets, 9reps/set @16kg

Jobban ment, mint hétfőn, a végére a bal oldalam fáradt el jobban. Ez a nyomásoknál meg is látszott.
Egy bő óra pihi után következett az első Heavy session a nyomó-programból:

Heavy session:
1-1l,r military (stacked) press @16+12kg
2*(2-2)l,r military (stacked) press @12+12kg
5*(3-3)l,r military press @24kg

Hát, 28kg-mal nem volt most az igazi a nyomás. Igazából a snatch volt sok előtte. Legközelebb fordított beosztásban dolgozok majd ezen a napon.

Ma pedig egy barátommal squasholtam reggel egy órát. Kellemesen átmozgattam magam, a lábaim kicsit érzem, de majd este lehengerlem. :) Utána még belefért kétszer 5-8perc szauna is.

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Sziasztok, mostanában egyébként tartotok rendszeres edzéseket? (Hol, mikor?) Nem nagyon találom nyomát a blogon.
Ricsi üzenete…
Szia!
Ki vagy, ki vagy?

Itt vannak a futó csoportjaink:
Adrié:
http://www.kettlebell.hu/index.php?page=instruktorok&iid=21

az enyém:
http://www.kettlebell.hu/index.php?page=instruktorok&iid=22

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás