Tegnapi futás

Délután jutottam ki a Kopaszi-gátra. Előzetesen reggel terveztem futni, de kellett egy kis alvás. Viszont az sem volt baj, hogy így alakult. Szép időben kocogtam, nagyjából ugyanazt a tempót, mint múlt hét kedden. Kicsit ingadozóbb volt a pulzusom, és lassabbnak éreztem magam. A feladat ugyanaz volt, az óra második felében háromszor öt perc magasabb pulzuson, két perc lazázással közöttük. Végül, összehasonlítva az előző alkalom adataival, most egy kicsit gyorsabban fejeztem be a mókát, pedig pár méterrel hosszabb útvonalon mentem, és érzésre tényleg lassabbnak tűntem. Az is igaz, hogy az átlagpulzus is két ütéssel magasabb lett, talán ez alátámasztja a pár másodperces gyorsulást.
Idő: 59min 52sec, átlag pulzus: 156, max pulzus: 174, kalória: 764kcal

Este volt még egy kis windmill, overhead squat pár ismétlés erejéig, és
1-1l,r shoulder flow @24kg mindegyik gyakorlat

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat