Találós kérdés :)

Keddi programom:

1-1l,r push press @20kg

10*10-10l,r snatch @12kg
50 burpee (büntiből minden csapatnak meg kellett csinálni egy elrepült golyó miatt, és mivel szolidáris vagyok, így a 19 órás csoporttal lenyomtam én is)

Szerda:

3*1-1l,r clean&press @16kg

illetve a dobókocka 5 perc snatchet irányozott elő @16kg-val, de közbejött egy ügyintéznivaló (parkettázási munkálatok megbeszélése a keddi eset után), így későn értem haza. Szombat délelőtt a szabadban pótolom az elmaradást.

Amúgy rájöttem, hogy a burpee segít egyenesen tartani a hátat... :) Vajon miért? :)

Adri

Megjegyzések

Zoli üzenete…
Ha én dobom el, nem csak parkettázni kellett volna, hanem betonozni is:D Úgyis kell lassan az 5ös metró
Kristóf üzenete…
Jóanyám mennyit csukolhatott kedd óta... :)
Adri üzenete…
@Kristóf: Miattam egyszer sem csuklott, nem emlegettem...! :)


@Zoli: ezért nem szneccsölhetnél nálam a negyvenessel! :)
Kriszti üzenete…
Sziasztok!
A Lifenetwork-on olvastam, hogy egészségmegőrző szombat lesz a Pecsában. Tudtok róla? (kicsit megijedtem, hogy ott lesznek a nagy-nagy tömegek és én, mint vérkezdő fogok bénázni majd)
Ricsi üzenete…
Mindig vannak ott programok, kényelmesen elférünk egymás mellett, amúgy sem bénázol. Nem kell aggódni. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat