Vörös napos, futásos, tekerős este-reggel :)


Naszóval, tegnap este Adri kiment futni a Városligetbe a szokásos 5.7km-es körünkre, ma reggel pedig én kezdtem a Ligetben egy kis tekergéléssel. Mindketten láttuk a vörös napot, ezért élményeink érzékeltetéseként, íme a fenti kép. :)
A kerékpáron hasonló volt a terv, mint szombaton. Annyi változott, hogy megcseréltem a körök irányát, hogy változatosabb legyen. Baromi lassan ébredtem fel, 80 alatti pulzussal kezdtem el tekerni. Majd tíz perc kellett, hogy elérjem a kiírt pulzustartartomány minimumát, és még utána is rendszeresen aláesett a pulzusom. Ekkor még nem láttam, hogy megy majd a magasabb tartomány elérése. Újabb tíz perc kellett az állandó üzemi hőmérséklet eléréséhez, innen már fokozatosan gyorsultam. Az óra második felében volt négy kör, cirka tizenkét perc, amikor mondhatni, versenytempóban közlekedtem. Szép volt, jó volt, de kellett küzdeni, hogy ne lassítsak le egy kényelmesebb állapotra. Majd jött a levezető három kör és a hazatekerés. Ja, és a napfelkelte hatására, volt egy jó 50m-es rész, ahol a vízes aszfalton tükröződő vörös fény hatására semmit sem láttam. Még jó, hogy nincs nagy forgalom reggel hat körül a Ligetben. :)
Idő: 1h 02min 10sec, táv: 26.5km, átlagpulzus: 141, max pulzus: 171, kalória: 668kcal

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat