Úszás

Reggel, nagyon hosszú idő után, újra elmentem úszni. Szombaton lesz az első triatlonverseny a tervezett négyből, és kíváncsi voltam, hogy mit tudok 1.5km-en. Hát, van hová fejlődni, de nem is vagyok brutálisan gyenge. 25min alatt megy egy km, és ez jó kiindulási alap. Nincs vmi jó fekvésem a vízen, a technikám sem jó, de ha rendszeresen úsznék, talán 20min alá tudnám szorítani az időt. Sokkal jobbra nem számítok, ez pedig egy jó közepes teljesítmény lenne számomra. Csakhogy, nem szeretek úszni. Lassú, kevés inger ér és mindig befolyik a víz a szemüveg alá. :)

500m-enként nyomtam részidőt:
1. 500m: 12min 23sec, átlag pulzus: 140, max pulzus: 156
2. 500m: 12min 22sec, átlag pulzus: 150, max pulzus: 156
3. 500m: 12min 10sec, átlag pulzus: 153, max pulzus: 164
Teljes idő: 36min 55sec és 427Kcal kalóriát használtam el.
Tudnék kicsit magasabb pulzuson is úszni, még beleférne, csak nem biztos, hogy megéri úgy erőltetni, hogy utána még ott van a kerékpár és a futás.

Délután még a csoportokkal mozogtam kicsit, de nem volt számottevő. Húzódzkodtam is ötöt, de aztán hagytam, egyrészt a hétvégi 250 miatt, másrészt az úszás is terhelte a tricepszemet, és most azt nagyon éreztem.
Holnap lesz egy kis kerékpár és futás kombó. Na, az is érdekes lesz...

Ricsi

Megjegyzések

Orbison üzenete…
Szia Ricsi!

Ha elfogadsz egy tanácsot:

a szemüveget úszás előtt vagy páramentesítővel kell befújni, vagy be kell nyálazni és meg kell szorítani. Ha utána is befolyik a víz, akkor ki kell dobni! :)

Inspirálóak az edzéseid, csak így tovább!

Üdv:

Zoli
Ricsi üzenete…
Szia!
Köszi a tippeket, dícséretet!
A szemüveg már elég régi, valszeg a csere lesz a legjobb megoldás, de le kellett előtte még egyszer tesztelnem. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás