Hétvégi edzések

A múlt hét elején nem igazán voltam aktív. Átmozgattam kicsit magam miközben az új csoporttal tanultuk a kettlebell alapjait, de nem volt számottevő. Adri tolt egy edzést kedden, viszont arra már nem emlékszem. Ellenben csütörtökön futótáborba mentünk Ausztriába, mégpedig ide. A környezet gyönyörű, nagyon nyugis, teli 2000m környéki csúcsokkal. Ez a szállás ráadásul magyar tulajdonosokkal bír, na meg félpanzióval és korrekt árral.
Mivel autóval mentünk, így egy 16kg-os bell is elfért a csomagok között. :) Oli volt a főszervezője a tábornak, és a csapat gerince az UTMB-re, illetve ennek kistestvéreire készül. Én a téli alapozást terveztem bepótolni, hogy a triatlonversenyekre felpörögjek. :) A terv úgy nézett ki, hogy csütörtökön 2h futás, majd 3h, 4h és végül 5h. A szálláson a ház mellett találtam szőnyegporoló alkalmatosságokat is, melyeken nagyon jól lehetett húzódzkodni. :)Ki is használtam, és minden nap húzódzkodtam GTG-jelleggel, ötös szériákban. Első nap 50-et, utána 75-öt, újra 75-öt és utolsó nap megint 50-et. Király volt! Éreztem az erőt. :)
Első nap délután négykor indultunk el, hogy felfedezzük a környéket. Az 1200m-es tengerszint feletti magasságról rögtön felkúsztunk 1900m-re, cirka 55 perc alatt. Lejöttünk a hegy másik oldalán, ahol egy újabb csúcs fogadott minket, és mivel volt még 20 percünk, páran úgy gondolták, belefér a csúcsmászás az első napi etapba. Az a 20 perc, természetesen, 1h lett. A mászás után azért futottunk is, hiszen ezért jöttünk. :) 25 perc alatt visszaértünk a szállásra, az egész program pedig 3h 11min lett. Olyan jól felszerelkeztem a táborra, hogy frissítés nélkül mentem végig, mert se a hátizsákomat, se a kulacsomat nem vittem el... A futáson elhasználtam 2437Kcal kalóriát, átlagpulzusom 156, max. pulzus 189, a szintemelkedés pedig 1000m volt. Azért senkinek sem ajánlom, hogy elhagyja a frissítést. A vacsoránál literszámra ittam a vizet, viszont a szilárd kaját már nem kívántam annyira.
Péntek reggel állapotfelmérést végeztünk Olival, majd pár percre rá nekimentünk a völgy másik oldalán lévő hegynek. Adri is csatlakozott hozzánk. Kicsit magasabbra mentünk. 2100m körül volt a csúcs, és addig semmi lejtő nem volt, csak kaptató. A repülő fázis hiányzott a mozgásból, hiába futótábor ez. :) Az út mellett volt egy farakás, ahonnan ha felvisz vki egy rönköt, kap mézes fenyőpáleszt a hüttében. 30°C-ban nem hagyhattuk ki. :) Adrival a tempónk gombászós, nézelődős, fényképezős lett, hagytuk elmenni a többieket. A táj gyönyörű, a mezőkön ezernyi vadvirág, a fű zöld, az ég kék, mi kell még? Frissítés. :) Most vittem egy literes flakont, melyet a hüttében esővízzel töltöttek fel, és aszalt szilvát. A pálesz finom volt, de többen a sziklás, meredek utakra tekintettel kihagyták ezt a lehetőséget. Ugyanazon az útvonalon jöttünk le, és összesen 6h 20min lett az aznapi adagom. Látszik, hogy mennyire jól sikerült tartani a tervezett progressziót. :) Elégetett kalória: 3346Kcal, megtett szintemelkedés: 1255m. A pulzus szinte végig regeneráló tartományban maradt, csak a lábaim nem érezték ezt át, így a szombati programot kihagytuk. :) Csak egy 7.7km-es tókört sétáltunk 25m-es szintemelkedéssel, majd a szállásunknál lévő kis tóhoz vittem le farmer walk-ban a bellt (800m). Rögtön ki is iktattam a cápát vele. :)Egy "20 perc alatt csinálj minél több kört" típusú feladatot terveztem magamnak. Először Adri bemelegített 10*10 kétkezes swinggel, majd jöttem én:
20 perc alatt csinálj minél több kört:
5-5l,r egykezes swing - snatch - clean - press - lehúzás rack pozícióba - squat
5 burpee
Eredmény: 8 kör és 3-3l,r belles gyakorlatsor.Időn túl kiegészítettem 10 körre, Adri pedig minden burpeem alatt nyomott 1-1l,r clean&press-t. Észrevétlenül összeGTG-zett 10-10 nyomást. :) Utána egy-két fénykép erejéig belenyomott még 3-3-at. Én pedig overhead tartásban vittem vissza (800m), ráadásul emelkedőn, a bellt a szállásra. :)Vasárnap a csütörtöki programot terveztem Adrival is megcsinálni. Míg a többiek lassan megtalálták a futhatóbb útvonalakat. Pl. szombaton mentek már 10km-t 3h alatt úgy, hogy abból 5km-t futni is tudtak. :) Terveztem még erre a napra is bellezést, de elkényelmeskedtük az időt a hegyen, így csak a már korábban írt húzódzkodás fért bele.
Összességében jól elfáradt mindenki, a helyszín kiváló akár egy jóval nagyobb csoport fogadására is, és remélem lesz még folytatása ennek a tábornak.

Ricsi

Megjegyzések

Első, a gyerek üzenete…
Első!
Ja, ez nem a Tékozló Homár...
Juci SFG üzenete…
Ez nagyon zsííííír!
Lájkolom mint atom! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat