Kétkezes rúd

A convict-dolgok után ideje újra billentyűzetet ragadni, és az edzésben vmi újat kipróbálni:

5kör üres kétkezes rúddal:
8 clean - press - leengedés nyak mögé - back squat - press - leengedés, fogásváltás - snatch @20kg
1min pihenő

5kör:
max. tactical pullups @körönként 10, 6, 6, 5, 5 darabok
3min pihenő

Az első feladatban csak a pihenőben tettem le a rudat. Az öt gyakorlat nyolc-nyolc ismétlése folyamatosan ment, csak a szakítás előtti szélesebb fogásra váltás, majd onnan vissza szűkebb fogásra volt kicsit körülményes. A 20kg pont elég volt. Szépen gyakoroltam a technikákat. Csak a szakításnál billentem bele háromszor a beülésnél, de mindig megfogtam. Körönként így 40 technika, azaz 8*(clean, press, back squat, press, snatch) és 800kg megmozgatása tette érdekessé a bemelegítést. :) Egy kör úgy bő öt perc volt, így aztán időszűkében a futást hanyagoltam, viszont a húzódzkodásra még szántam egy kis időt.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat