Ceglédi edzőtábor

Már mindenki beszámolt róla, aki csak ott volt az aktív blogolós kettlebell-közösségből. Végre én is gépre vetem egy kis szegletét.
Köszönöm Laceenak és Misinek, hogy megengedték, hogy becsatlakozzak a program utolsó negyedébe. A társaságot látva, király volt az egész hétvége. Legközelebb, remélem, az egész rendezvényen ott tudunk majd lenni Adrival. Tök jó volt, hogy face-to-face találkoztam a soproni srácokkal, Anikó RKC-aspiránsával, Gáborral, Imikével, egyik áldozatunk testvérével :), hogy csak azokat említsem, akiket először láttam IRL, és úgy köszöntünk, mintha már ezer éve ismernénk egymást! Természetesen még ott volt Anikón kívül Juci is, Albert, Geryman, és vmiért Csillox, Lacee és Misi is. ;-)
Szóval a program során, Lacee elmondta, hogy miről is szól a CrossFit, majd kielégítette a kíváncsiságomat az olimpiai súlyemelős gyakorlatok terén (clean, snatch) és a muscle up-ot is új megvilágításba helyezte, azaz már nem látom olyan távolinak a végrehajtását. :) Dumáltunk egy sort a Concept2 evezőgépről is. Elég jól beleástam magam a témába, így pár dolgot el tudtam mondani a gép bállításairól. Hasznos beszélgetések voltak ezek, megérte nekem bőven, hogy elmentem. Még úgy is, hogy a MetCon nagyon kinyírt. :D Ahogy már sok blogban olvashatta mindenki, a feladat így nézett ki:

10kör:
60 squat vagy 1min squat
1min pihenő
Ha nem sikerült a 60 guggolás, akkor a pihenő kárára fekvőtámaszokkal kell pótolni a maradékot.

Nekem így sikerült a 10kör guggancs: 60, 60, 60, 59, 53, 53, 52, 52, 54, 57.
Ezzel együtt összesen 40 fekvőtámaszt csináltam az 560 guggolás mellé.
A szombati szemináriumunk után amúgy is fáradt volt a hátam, de ez teljesen kicsinálta a gerincfeszítőmet. :) Ilyet még nem tapasztaltam. Fájdalom nélkül nem tudtam előre hajolni. Még ma sem tökéletes, de legalább már használható. A lábam szinte mellékes volt eme élmény mellett, de természetesen, leülni csak támaszkodással megy még mindig, lépcsőzni szenvedés, és járás közben is sokszor megbillen az egyensúlyom. Köszi Lacee. :) Azt hozzá kell tennem, hogy minimális SMR volt, illetve Adri maszírozta kicsit a hátam. A hengerre egyszerűen nem volt kedvem ránézni sem, még a gondolata is fájt, hogy rátegyem a lábam. :) Egyszerűen inkább élvezem a fájdalmat, és nem edzek. Egy kis pihenő jól jön most. :)
A hét további részében és a jövő héten convict gyakorlatok lesznek, ha elmúlik az izomláz, illetve az indian club mozgását fogom gyakorolni.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat