Jóga móka

Még mindig csütörtökön, 18h után átrohantam a Kálvin térre, az Atma Center pesti termébe, ahol Iron Jógán vettem részt. Végre, mert ennek az óratípusnak a februári indulása óta most jutottam el rá először. Ráadásul egy kicsit én is adtam az óra tartalmához, mikor elvittem Gaurangának a Convict Conditioning könyvet. ;-) Szóval, a teremben 30°C, 10-12 férőhely, bordásfal. Napüdvözletekkel kezdünk, ahol most a hátra-, illetve előre ugrásoknál a kézállásba fellendülés kötelező. Kicsit fárasztó... :) Míg az "A" verzióban kétszer próbálkozunk, a "B" verzióban négy kísérletünk lehet megállni kézállásban egy gyakorlaton belül. Ötöt-ötöt csinálunk bemelegítésképp. A további ászanákról, a variációk neveiről fogalmam sincs, hülyeséget meg nem akarok írni. :) Sok kitartás, lábemelés, aktív nyújtás, gerinccsavarás, dropback (állásból hídba ereszkedés, és vissza) tarkította az órát. Kifejezetten kemény erősítő-nyújtó óra. Úgy kellett összekaparnom magam a végére. Az előtte lévő kettlebell nélkül is elég lenne egy napra, de azt nem hagyhatom ki. Versenyhelyzet alakult ki az órán, edzenünk kell Adrival, hogy kicsi öcsémet megneveljük. :D

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat