Egy kis átmozgatás

Ma kevéssé volt kedvem komolyabb edzéshez, a hasam is mocorgott. Azért rávettem magam, mert hétvégén megint kevesebb lehetőségem lesz edzés-jellegű mozgást végezni. Nem bántam meg. Ezt követtem el:

5000m evezés
@becsült maratoni átlagsebességgel, azaz 2:24.0/500m-rel:
23:27.3 a teljes idő, avg pace: 2:20.7/500m, 21stroke/min, 126Watt, Drag factor: 140
Öt 1000m-es szakaszt mentett le a Concept2 gép. A részadatokból azt figyeltem meg, hogy egyre jobban sikerül lelassítani a húzások (stroke) számát, de ez nem megy a sebesség kárára. Azaz erősebbeket húzok karral és tolok lábbal. Az utolsó kétezer méteren 20 alá is ment néha a percenkénti húzások száma. Most az átlagsebesség kicsit erősebb volt, mint hétfőn, mikor a 7500m-es távot eveztem, de ez sem volt vészes, simán tartottam a tempót, és a pulzus is az előző edzéshez hasonlóan alakult.

5kör időre: 15min 02sec
30 sit ups
25 back extensions

Ez volt az a feladat, ahol most nem vállaltam a megszakadást az időért. Tempósan, de nem maxon, folyamatosan dolgozva értem célba. Egy-egy kis szünetre szükség volt a homorításoknál. Az alsó háti szakaszom durván bedurrant a végére.

Kis pihenő után elővettem a belleket:
1-1l,r shoulder flow @32kg
3-3l,r shoulder flow @24kg
1-1l,r shoulder flow @24kg

Egy vállerősítő, mobilizáló programmal fejeztem be. A bulldoggal "bemelegítettem", majd a 24-essel letevés nélkül toltam három kört, egyesével váltva az oldalakat. Végül, zárásként, kiegészítettem még egy-egy ismétléssel.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat