Regeneráció

Vasárnap tejes pihenő volt, viszont a hétfői futóiskolát nem akartam kihagyni. Gondoltam, az első percekben úgy is kiderül, ha nem tetszik a bokámnak. A duzzanat jelentősen csökkent, ez is jó jel volt. Gyönyörű napsütéses időben "kocogtunk" ki a Kopaszi-gátra. A tempó 5:10-es volt, ami max. az edzőnek volt kocogás. :) Nekem jelenleg versenytempó 5km körüli távokon... A múlt héthez képest már sokkal többen birtokba vették a gátat, így a zöld területre kerültünk, ahol mezítláb végeztük a gyakorlatokat. Nagyon jól esett, teljesen más érzés volt. A gyep szépen karban van tartva, a talpunknak semmi komoly baja nem lehet. A bokám csak a sarokemeléseknél éreztem kicsit, akkor visszavettem a lendületből. Éreztem a fáradságot az izmaimban, ezért a visszafutás után már nem csináltam plusz gyakorlatokat. Így is nagyon jól átmozgattam magam. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat