Gold Center

Április 16-án, pénteken 18h-20h-ig a Gold Center-ben tart Adri és Enikő egy női szemináriumot haladóknak, vagyis inkább olyan hölgyeknek, akik már ismerik az alapgyakorlatokat. Tegnap úgy alakult, hogy én mentem megbeszélni, hogy melyik teremben legyen a kurzus. Ha pedig már ott voltam, edzettem is egyet. Örömmel láttam, hogy három kettlebellt szabadon lehet használni. :)
Épp Tatarek Rezső nyomta a double swingeket. Beszélgettem Vele pár szót, és nagyon tetszik, hogy komolyan készül az augusztusi RKC-képzésre, hogy most is tanulni, fejlődni akar, pedig jópár évnyi edzősködés van a háta mögött, és mondhatná, hogy Ő már mindent tud.

Saját edzésemben először megcsináltam a napi convict-adagot, majd rátértem a snatch-re, mert mostanában keveset foglalkoztam vele:

10*(10-10)l,r snatch @16kg
5*(10-10)l,r snatch @20kg
5*10 double snatch @2*16kg
100 snatch egyben, váltás tízesével @16kg

Összesen 500 snatch. Kezdéskor többre gondoltam, de jelzett a tenyerem, hogy mára elég lesz. Azért, gondoltam, félreteszem ezt a gyakorlatsort a haladóinknak, hátha örülnének neki. :D

Ricsi

Megjegyzések

Juci SFG üzenete…
Hú, a Rezső is RKC lesz? Ez halál izgalmas!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat