Edzés

Szerdán fegyenc húzódzkodás, és guggolás volt terítéken. Csütörtökön pedig beálltam az első óránkra, melyet Adri tartott meg. Ezek történtek akkor és ott:
5kör:
20 kétkezes swing @32kg
1perc hídtartás
+ 10 bónusz swing, hogy rögzüljön, a húsz az nem tíz! :)

5-5l,r clean&press @24kg
5-5l,r military press @20kg
5-5l,r military press zárt lábbal @20kg
5-5l,r military press egylábon (azonos kéz-láb) @20kg
5-5l,r military press egylábon (ellentétes kéz-láb) @20kg
5-5l,r military press terpeszülésben @20kg
10 guggolás és fej fölé nyomás @20kg

5kör időre: 7min 06sec
20 kétkezes swing @32kg
10 burpee

Nu, már rég csináltam meg egy komplett óránkat. Jól elpilledtem, de mára nincs semmiféle izomláz, pedig a 32-est nem is tudom, mikor használtam ennyit utoljára. :) Amúgy 9 perc alatt mindenki befejezte ezt a mutatványt, és a mintavétel elég nagy volt tegnap. Szóval örülök, mindenki szépen odatette magát! Csak így tovább, kihívás lesz még! :)
A további órákon még volt egy kis military guggolásban 16-ossal és 20-assal is, na meg pár swinget 8-assal. :) Plusz a munkahelyen még csináltam egylábas guggolást a 19l-es víztartállyal.

Ricsi

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Szia Ricsi!
Még nem volt szerencsém a könyvet a kezembe fogni, a "fegyenc húzódzkodás" mit takar?
Köszi:
Pafe
Ricsi üzenete…
Szia Pafe!
A könyvben minden gyakorlat 10 lépésre van osztva. A "fegyenc húzódzkodás" nem vmilyen különleges technika, nálam most azt jelent, hogy a húzódzkodásból csináltam egy munkanapot a Convict Conditioning szerint. Ez a tíz lépésből a másodikat takarja, ami a vízszintes húzódzkodás. Pl. egy asztal lapjába kapaszkodsz alulról, és felhúzod magad az asztalig.
Mindenképp ajánlom a könyv beszerzését! :)
Unknown üzenete…
Köszi Ricsi, már rajta vagyok a beszerzésen! :)
Bajzáth Attila üzenete…
19 literes víztartály :):):)Király!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat