Ashtanga

Nem pihentem a hétvégi Bikramok után, már ma reggel elmentem egy Mysore-típusú Ashtanga órára. Erről annyit kell tudni, hogy mindenki a saját ütemében halad, az oktató pedig körbejár, és mindenkinél segít felvenni a helyes pózt, vagy alternatívát nyújt, ha vmi nagyon nem megy. Az első sorozatot nagyjából két óra alatt lehet megcsinálni, így elég sok idő jut a javításra is. Persze, nem árt tudni, hogy mi mi után jön. Nekem ez még kevésbé megy fejből, de lapról lehet puskázni. :) Hatan voltunk, és ebből öt fiú volt! Tetszik, hogy hangot alig lehet hallani, csak a párásító pöfögi ki a gőzt a 34°C-os teremben, amitől rögtön megindul nálam az izzadás. A napüdvözletek végére kész kihívás a szőnyegen tartani a tenyerem, folyamatosan csúszik lefelé. Némelyik pózban úgy éreztem, hogy milyen kényelmesen bele tudok már állni, de jött egy kis igazítás, és rögtön kihívássá változott az ászana. Ilyenkor duplán figyelek, hogy legközelebb már magamtól is a helyes pozíciót vegyem fel, illetve tovább haladjak az előrehajlásokban, gerinccsavarásokban. Kemény bő két óra volt, most délután úgy érzem, mintha lenne egy kis hőemelkedésem is, persze ez ismerős érzés a régebbi hosszú futásaimról. Emiatt nem marad ki edzés, csak jól ki kell aludnom magam.

Kiegészítés a testösszetétel-analízishez:
Május óta 1.5kg zsír tűnt el, a zsírmentes tömegem pedig 1.3kg-mal nőtt. Felkarom átmérője is nőtt 2.3cm-rel. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

14.07.14. - 14.07.20