IV. Földharc Verseny

A Tatami Centrum immár negyedszer rendezett hagyományos jiu-jitsu versenyt. Idén indult egyik legrégebbi "áldozatunk", Bence Gyuri, aki immár több, mint egy éve bellezik. Álljon itt egy rövid beszámoló Tőle:

"Hétvégén volt a tradícionális jiu-jitsu verseny, ahol én is elindultam. Jól sikerültek a meccsek, a súlycsoportban 1., míg abszolútban 2. helyezést értem el. Erőnlétem nagyon jó volt, mind tüdővel, mind erővel jól bírtam a meccseket. Ami viszont különösen fontos volt, hogy az alkarom a sok fogástól egyáltalán nem durrant és görcsölt be. Az utolsó meccsnek is ugyanakkora erővel tudtam nekiállni. Ezt a kettlebellnek köszönhetem."

Súlycsoport:

Abszolút:

Ezúton is gratulálunk a kiváló eredményekhez!

Adri & Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat