Hétvége

Nahát, szerda után rögtön hétvége lett, mert a közbülső két napot pihenéssel kellett töltenem. Még kedden megfáztam a ROXY-ban, mert baromi hideg volt a teremben. A szerda esti és csütörtöki Bikramot elfelejtettem, és a kettlebell edzés is kimaradt. Mondjuk ez utóbbiban jelentő szerepet kapott a hétfői edzés, mikor jól szétcsaptam a vállam, és annak is kellett a regenerálódás. Amúgy az otthoni gépünk is bemondta az unalmast, így tényleg a pihenésre fókuszálhattunk. A pénteki totális semmittevés nagyon jól esett. Hiányzott már egy ilyen nap.

Szombaton Gauranga Das csípőnyitó workshopjára mentünk. Az eredetileg három órás foglalkozás majd négy órás lett. Szuper volt! A csípőnk szét lett szadizva. :) Már 10 perc után folyt az izzadság rólunk. A teremben 31°C és 70%-os páratartalom volt. Voltak páros gyakorlatok, ami után pont jól jött, hogy ott volt Adri, aki össze tudta szedni a lábaim, mert magamtól nem mindig ment volna. :) Spárgával is próbálkoztunk. Messze vagyok ettől még, de el fogom érni egyszer. Ezek után nagyon kíváncsi leszek a december 5-i Vinyásza workshopra! Ha bárki kíváncsi rá, mennyire kemény egy Ashtanga jóga, jöjjön el erre. :) Jelentkezzen az Atma Centerben, vagy nálam, és én intézem majd a jelentkezést. Időben messze van, épp ezért hírdetem még.

Vasárnap délután a Széchenyi-fürdőbe mentünk, és kiváló időt fogtunk ki. Végre újra szép, napos, kék eges időnk volt! :) Jól lelazultunk, rengeteget áztattunk magunkat a kinti medencékben. Összességében ez a hosszú hétvége kiváló volt a regenerálódásra, pihenésre.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat