Bikram

Pénteken sikerült időben letenni a billentyűzetet, így odaértem Bikram jógára. A kajálásom továbbra sem sikerült vmi jól, mert a szerdára bevitt ebédem megromlott... Pénteken délután 3-ra jutottam el a kajámhoz szerda óta, amikor sikerült ezt konstatálni, és komoly bűzt generálni a konyhában. :) Volt még egy kis extrudált kölesgolyóm, azt kezdtem el nagy sebességgel felfalni. Mondjuk azt tudtam, hogy a jógát a meleg ellenére jobban bírom kevés kajával, mint a bellt. Itt azért mégiscsak elég ritkán ugrik fel a pulzusom. Amúgy a jóga jól ment, délutánra mindig jobban kilazulok, tovább jutok az egyes ászanákban. Az íjállásban annyira toltam hátra a lábam, hogy az alkarom teljesen bedurrant, ahogy próbáltam megtartani. Elég meleg is volt, melegebb, mint az előző alkalmakkor. Kell is ide a komoly hőfok, hiszen 40°C-os termet hirdetnek. :)
Ma délelőtt Adrival együtt mentünk a következő órára. Neki a tegnapi 3.5h jóga és a kevés reggeli után komolyabb kihívást jelentett, de én is megéreztem azt, hogy most szinte tele volt a terem, így a páratartalom is felkúszott 50% fölé. Egyértelműen a tegnap esti gyakorlásnál tovább jutottam az egyes ászanákban, de azért ma is kaptam dícséretet az egyik kedvencemnél, a trikanaszananál. :)
Most pedig várom, hogy befejeződjön Adri masszázsórája, és sorra kerüljek. :)
Szép délutánt mindenkinek!

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat