Bikram reggel

Tíz alkalmam van/volt még a bérletemből, és két hét alatt le akarom járni, így ma reggel is mentem egy órára.

5 Napüdvözlet A
5 Napüdvözlet B
1 Napüdvözlet C
Bikram jóga

Időben odaértem, így a szokásos reggeli forgatóköny alapján megcsináltam az ashatangás napüdvözleteket. Ahogy István tanította a kezdő tanfolyamon, az A-ból az ötödik minden lépését kitartottam öt légzésig, a B-ből az ötödikben a hősi pózokat is kitartottam öt légzésig. A lefelé néző kutya pózt pedig mind a tízben, természetesen. :) A C-re épphogy volt még időm, amint leültem, már kezdődött is az óra. Folyt rólam az izzadság, mielőtt elkezdtük volna a gyakorlást. :) Az óra jól esett, az elején kifejezetten nehéz volt a karomat a fejem felett nyújtva tartani a napüdvözletek után. A földön viszont a hátam fáradt hamar a tegnapi edzéstől. :) Végül egész hamar a végére értünk, a meditációnál viszont hűvösnek éreztem a talajszinti 35°C-ot és a 40%-os páratartalmat.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat