Az elmúlt hét

Kicsit sok dolgunk volt ezen a héten. A munka még mindig halomban tornyosul. Ami edzést el tudtam végezni, azt most összeírom.

Hétfő:
40 kétkezes swing @24kg
1-1 turkish get up @24kg
40 kétkezes swing @24kg
Fight Gone Bad: @24kg
Sanyi edzését terveztem megcsinálni. Ez kemény kombináció, a hídtartás a végén tényleg ölég szadista. :) A renegade row az első körben bizonytalan volt, rég csináltam már. Végül a középső kör kimaradt, egy érdeklődő srácnak beszéltem az edzésről. Később vissza fogok térni erre. :)
10 felülés, 20 hasprés, 20 ablaktörlő, 20 lábleengedés, 30 slow twist @16kg

Kedd:
Az Ashtanga-kezdő jóga tanfolyam első órája. Megtanultuk a kétféle napüdvözletet, kezdő és záró mantrát, kaptunk egy kis elméletet. A napüdvözletekből megcsináltunk ötöt-ötöt. Ennyi lesz minden Ashtanga kezdő sorozat elején. Már a nyolcadik sorozatnál izzadtam. Egy doboz tortával és egy doboz kettlebellel érkeztem az Atma Centerbe. Nem mondhatom, hogy ki volt egyensúlyozva a két oldalam, de a bemelegítés megvolt. :) A tanfolyamon 14 lány mellett én vagyok az egyedüli fiú, pedig ez a jóga nem a legkönnyebbek közé tartozik.

Szerda:
Reggel gyakorlásképp megcsináltam a kétféle napüdvözletből 5-5 sorozatot.

Csütörtök:
BJ press day:
4-4l, r clean&press @24kg
20 kétkezes swing @24kg
4-4l, r clean&press @24kg
5-5l,r clean&front squat @24kg
4-4l, r clean&press @24kg
3-3l,r turkish get up @24kg
4-4l, r clean&press @24kg
3-3l,r windmill @24kg
4-4l, r clean&press @24kg
5-5l,r snatch @24kg
4-4l, r clean&press @24kg
Tabata, egykezes swing, 20sec/10sec, 8 sorozat, 13swing/sorozat @24kg
Tabata, burpee/hídtartás, 20sec/10sec, 8 sorozat, 7burpee/sorozat

Péntek:
Este öt percet késtem a második Ashtanga óráról. A munkahely még pénteken sem ereszt... Lemaradtam a mantráról és egy kis elméletről, mely inkább a lányoknak szólt, ahogy észrevettem a végéből. Utána megcsináltuk az 5-5 napüdvözletet, majd az állógyakorlatokkal folytattuk. Tíz ászanát vettünk, majd az óra végén egyben megcsináltuk az óra anyagát. Ezek az álló ászanák főleg a combhajlítók és a csípő, a hát nyújtását segítik elő.

Szombat:
Nagybevásároltunk. Volt farmer walk és tíz kg-os táskával swingelés is. :)

Vasárnap:
Reggel, egy hosszabb ébredési folyamat után, megcsináltam az eddig megtanult ászanákat. Öt-öt napüdvözletet, majd a tíz álló gyakorlatot. Délután sétáltunk ebben a szép időben, és újfent bevásároltunk, csak hogy hazafelé is legyen egy kis edzés. :)

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
FGB alatt nem beszélgetünk, hanem küzdünk!
Örülök, hogy kipróbáltad az egyik kombómat!
Adri üzenete…
Nem beszélgettem volna, ha nem kérdeznek. :)
Nagyon jó metcon-okat csinálsz, már jó ideje szemezgetek néhányukkal. Most eszembe is jutott az edzés elején. :) Hamarosan újrázok, hogy meglegyen a három kör rendesen.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat