Mai adag

Reggel:
10 Napüdvözlet
5*3-as clean&press létra @24kg

Este:
50 burpee, nem időre
1-1l,r turkish get up @40kg
10-10l,r viking push press @24kg
5-5l,r viking push press @24kg
1,2,3,4,5 double clean&squat @2*24kg
kétkezes swing, 30sec/30sec, 11sorozat, 21swing/sorozat @24kg

A Napüdözlet most már szokásos bemelegítő program lesz, kb. negyed óra, és rendesen beindul az izzadásom a végére. A hármas létráknál éreztem a tegnap esti munkát, de így is arra törekedtem, hogy csökkentsek a pihenőidőkön. Most két perc volt minden létra között. Viszont a ballisztikus részt estére hagytam. Tizenegyet dobtam és úgy éreztem, hogy ehhez most társak kellenek. :) Az esti csoporttal a múlt hétről megmaradt burpee-vel kezdtünk, majd török felállással folytattuk, ahol én inkább ellenőriztem, javítottam a mozgást. Azért kicsúszott a negyvenessel egy-egy ismétlés. A kétgolyós clean&squat kombinációnál az a lényeg, hogy ne tegyük le közben a súlyt. Egyben kéne megcsinálni. Sajnos, az ötös ismétlés előtt pihentem egy kicsit, mert kicsit nehezemre esett már felállni a két 24kg-os kettlebellel. :) Az extrém teljesítmény az lenne, ha 10-ig menne pihenő nélkül. Ez a feladat is bekerül a pár havonta újra tesztelendő feladatok közé. Végül a reggeli kockadobás által meghatározott swing-adagot tudtuk le. Nem erőltettem a bulldogot, jó volt ez így is.
Holnap egy kis pihenő. A munka miatt a Bikram-jóga mégsem fér bele a napomba.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat