Hétvége

A csütörtöki edzés izomlázat hozot péntekre, így az pihenőnap lett, csak egy kis húzódzkodással mozgattam meg magam. Szombatra csúszott a Beavatásprogram kemény napja:

1min farmer walk @24 + 32kg
3*4-es + 2*3-as clean&press létra @24kg
húzódzkodások
5kör:
10 deadlift @32kg
10 kétkezes swing @32kg
5 gobblet squat @32kg
5-5l,r egykezes swing @32kg

1-1l,r two hands anyhow @32 +24kg

1min farmer walk @24kg
1min farmer walk @32kg

A három négyes létra elég nehéz volt. Ez a két héttel ezelőtti edzés megismétlése volt. Nem éreztem, hogy tovább kéne növelni a négyes létrák számát. A létrák közötti pihenőkben húzódzkodtam párat egy gerendán. A ballisztikus résznél egy "mennyi kör megy 20 perc alatt"-jellegű gyakorlatot szerettem volna csinálni. Elkezdtem, de három kör után már éreztem, hogy a fenti gyakorlatsorból elég lesz 10perc is. Ezalatt pont öt kör ment le. Utána el is feküdtem a földön. :) Végül a bulldoggal és a 24-essel is meg akartam csinálni a 2HA-t. Először a jobb kezembe vettem a 32-est, megcsináltam a bent press-t, felvettem a 24-est, felálltam, kinyomtam. Sima ügy volt. :) Rögtön megcseréltem a két golyót, de ekkor a felállás nem sikerült. Elsiettem, ledőlt a 32-es. Másodjára is, valszeg túl hamar próbáltam újra. Mivel csütörtökön a 40-es a bal kezemben volt, így tudtam, hogy meg tudom csinálni, csak koncentrálni kell, illetve egy kicsit több pihenőt kell hagyni. Így harmadjára megcsináltam. :) Nem szabad hibás gyakorlattal befejezni az edzést, nehogy a rossz élmény, a rossz végrehajtás maradjon meg.

Ma pihentünk, regenerálódtunk. Bepróbálkoztam pár húzódzkodással, de éreztem, ezen kívül az izmaimnak semmi más munkára nincs szükségük, csak pihenésre.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat