Esti jóga

Ma este jógán voltam. A Bikram mellett elkezdtem egy másik jóga tanfolyamot, ami nagyon sokat ad nekem. Itt beszélünk a jóga filozófiai hátteréről, illetve van relaxáció és meditáció is. Ma volt a második alkalom, és ismét nagyon jól éreztem magam.

A jóga nem csupán a nyugaton ismert hatha jógából (ászanák és pránajáma) áll, sokkal több annál.

A jóga céljai:
- a testi egészség fenntartása, megtanulni a test működéseinek, késztetéseinek kontrollálását
- a szellemi egyensúly, a benső béke elérése, a gondolathullámok lecsitítása
- az önvaló (a lélek) és Isten megismerése

Az első két cél a harmadikat szolgálja.

Azon túl, hogy minden szempontból lelazultam, ma olyan ászanával is foglalkoztunk, ami pont az én egészségügyi probléma kreálmányomon segít. Egy lépéssel közelebb vagyok a leszámolásához. :)

És nem utolsó sorban az Om pontos jelentését is megtanultam. :)

Namaste,
Adri

Megjegyzések

Rita Nemeth, RKC üzenete…
Szia Adri!
Csak nem jógaoktató leszel? Ha igen, rám számíthatsz majd! Örülök, hogy jövő héten újra találkozunk! :-)
Névtelen üzenete…
Szia Adri!

Mindig érdeklődve olvasom a hasonló bejegyzéseidet (is).
Melyik jóga az amiről szó van?
Illetve mi az OM pontos jelentése?
(Én úgy tudom, hogy a Mindenséget jelenti, illetve ezen hang kiadásával lehet ráhangolódni a Világmindenségre)
Üdv
Tibi
Adri üzenete…
Rita,

én is örülök, hogy talizunk. :)

Remélem, egyszer az leszek, de ahhoz még nagyon sokat kell tanulnom! Akkor jelentkezek csak oktatói tanfolyamra, ha már elérek egy megfelelő tudásszintet.
Adri üzenete…
Tibi,

ide járok tanfolyamra: www.nilamani.hu

Ők értenek is hozzá. :)

Az Om pedig megér egy külön posztot.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat