Ashtanga jóga

Tegnap kipróbáltam az Ashtanga jógát. Szerencsém volt, mert egyedül voltam, így az oktató csak velem foglalkozott. Már az első sorozat is nagyon kemény, de hatékony (másfél órába nem is fért bele). Nagyon tetszik, de a megtanulása még várat magára. Ricsi jövő hónap elején kezdi a tanfolyamot az Atma Centerben, én pedig csak azután, miután a másikat befejeztem.

A mindennapos gyakorlásnak érzem a hatásait. Azon túl, hogy egyre jobban lazulok, olyan érzésem van, mintha egy fűtőszál lenne bennem tetőtől talpig, ami nyomja a hőt ezerrel. Érzem, hogy az összes sejtem dolgozik. :)

Ez az 5 napos próbajegy a Monsoonban pedig nagyon megérte. Egyébként sajnos nagyon drága hely, az ár-érték nem áll arányban egymással, és messze is van...

Ma reggel is gyakoroltam 40 percet, tettem bele a tegnap tanult gyakorlatokból is. Szépen lassan kialakul, hogy tudom magamnak testhezállóan összeállítani a gyakorlatokat. Például most 3 féle Napüdvözlet van bennem, próbálgatom, melyik tetszik a legjobban. Csak a testem jelzéseire kell figyelnem.

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat