Ropeworkout a Gracie-ben

Gondoltam egyet, és elvittem a kötelemet a Gracie Barra-ba, mondván, ott már csak edzek vele. :) A mai edzésen be is mutattam a csoportnak. Kitörő lelkesedéssel fogadták... :-) Először jól elmagyaráztam a ballisztikus gyakorlatokat, bemutattam, kipróbálták, majd az óra közepén az erőgyakorlatok jöttek. Közben bemelegítettünk swingekkel, majd egy köredzés jellegű feladatsorral zártunk.

3min hídtartás

ballisztikus kötélgyakorlatok bemutatása, gyakorlása

5*20 kétkezes swing @24kg
30sec dupla hullám @10m-es kötél

erőgyakorlatok bemutatása, gyakorlása a kötéllel

3kör:
45sec clean&press @24kg
45sec kétkezes swing @32kg
45sec gobblet squat @24kg
45sec váltott kezes swing @24kg
45sec felütés, alternatív hullám, dupla hullám @10m-es kötél
45sec deadlift @2*32kg
1min pihenő

Nagyon meleg volt a teremben, ez érződött is a teljesítményünkön. Igazából a 45sec-ből 15sec az új gyakorlatra való felkészüléssel telt el, bő fél perc volt a munka. Később szűk fél perc. :) A kötélnél az első körben felütéseket csináltunk, majd alternatív, vagyis váltott kezes hullámot, végül dupla hullámot. A nyomások kevésbé feküdtek a társaságnak, mindenki meglepődött, hogy a fél kötél súlya mennyivel többnek érződik, mikor ki kell nyomni. Összességében, érzésre, nem fáradtunk el annyira, mint kedden, de új ingerek értek minket. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat