Edzések

A hagyományőrző fesztiválon, talán hagyományból :), nem sok fürdési lehetőség volt, így viszonylag keveset mozgattam a 16kg-os bellt. Inkább csak játszadoztam, pörgetős swingeket próbálgattam és bottom up gyakorlatokkal szórakoztattam magam. Vasárnap éjjel értünk haza, így hétfőn még az ébren maradásért küzdöttem a munkahelyen. Edzés nem volt.
Kedden viszont ott folytattam, ahol a múlt héten abbahagytam:

húzódzkodások
Beavatásprogram, közepes nap:
5*3-as clean&press&row létra @24kg
kétkezes swing, 15sec/15sec, 14sorozat, 10swing/sorozat @32kg

Tegnap csak egy kis húzódzkodás volt, na meg masszázs. Nagyon jól esett! A sok autózás megtette a hatását, ramaty állapotban voltak az izmaim.

Ma reggel Adrival felkeltünk jógázni. Sajnos elmaradt az óra. :( Marad az esti edzés.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat