Boldog bulldog

Boldog a bulldog, mert ma jól megmozgattam. :)

húzódzkodások
1min farmer walk @32kg

Összetett gyakorlat, 10 kör:
(2, 4, 6, 8, 10) kétkezes swing létra @32kg
1-1l,r turkish get up @32kg
1 húzódzkodás

1min farmer walk @32kg

Komoly mennyiségű swinget lehet ezzel a típusú létrával összehozni, úgy, hogy nagyon meg sem érezni. Most a pihenőket érzésre szabtam meg, de lehet időintervallumokat is beállítani. Pl. minden percben elkezded a következő adag swinget, majd pihensz a perc végéig. Ez a fajta létra kifejezetten a nagyobb súlyra való váltáskor segít sokat. Nekem annyi problémám volt csak, hogy az itthoni bellem classic, és nem fért el rendesen a két kezem. Mindkét kezemen a középső három ujjam középső ujjpercein vízhólyagok keletkeztek. Nem vészes, holnap simán tudok vele edzeni. Most, hogy írom ezt a bejegyzést, eszembe is jutott az, hogy akkor ezt csinálhatnám inkább egykezes swingekkel. :) A bulldog a kétkezesnél szépen feljött állmagasságig, a feszítés végig teljes volt, nincs akadálya az egykezeseknek. A vízhólyagokat is megspórolhatom. A török felállás jól ment. Régen csináltam ennyit a 32-essel. A húzódzkodás pedig csak a pihenőidő kitöltésére került bele, mivel ma már csináltam. Egy darab, mellmagasságig felhúzva magam, lassú leengedéssel. Egyre jobban megy! :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat