Kétszáz edzés :)

A 200. bejegyzés örömére végre újra edzettem egyet otthon! :) Az utóbbi időben csak a Gracie Barra-ban edzettem, így most kifejezetten boldoggá tett, hogy este sikerült időt szakítanom az edzésre. Persze az elmúlt hetekben is mozogtam otthon, csináltam húzódzkodásokat, SMR-t, FMS korrekciós gyakorlatokat, de nem olyan mértékben, ami külön bejegyzést érdemelt volna.
Na, de tegnap! Április közepétől újra megcsinálom a 24kg-os kettlebellel az 5*5-ös létrát kiegészítve a húzódzkodással, és a CoC Sporttal, a teljes feszítettség elősegítésére. Tegnap ezt próbáltam ki:

3*3-as military press - pull up létra @24kg + CoC Sport, 80lbs a szabad kézben kattanásig összefogva
10min, 15sec/15sec, 20sorozat @32kg:
1. kétkezes swing - 10 ismétlés / 15sec
2. egykezes swing, bal - 10 ismétlés / 15sec
3. egykezes swing, jobb - 10 ismétlés / 15sec
4. clean, bal - 6 ismétlés / 15sec
5. clean, jobb - 6 ismétlés / 15sec
Ezt ismételtem négyszer.

A létrák után a ballisztikát később is a bulldoggal tervezem csinálni. Szép fokozatosan újra felépítem az otthoni edzéseket. Nemsokára a kerékpározás és a futás is bekerül a heti programba, csak legyen már tavasz! :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat