Vasárnap

Ma, gyakorlaton, a szaggatott, erőltetett illetve súlycsökkentéssel végrehajtott sorozatokat teszteltem. Negatív padon fekvenyomtam erőltetett sorozatokat, normál padon is fekvenyomtam, először súlycsökkentő sorozatokat, majd szaggatott végrehajtású sorozatokat. Majd kis bónuszként álló helyzetben kart emeltem oldalra súlycsökkentéssel és bicepszeztem rúddal szaggatott formában. Ha nagyon igyekeznék, össze tudnám szedni, hogy pontosan melyik sorozatban mekkora súlyt használtam, de sokat nyomtam, és macerás lenne, így ettől most eltekintek. :) Ha a teremben vagyok, úgy is tudom, hogy hol vannak a határaim.
Kis pihenés után, délután még tartottam egy kettlebell órát. Ekkor viszont már a bemelegítés is fárasztó volt. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat