Tegnapi edzés

Mostanában otthon nehezen vettem rá magam edzésre, de a heti két erős edzés mellett szükségem van további, otthoni gyakorlásokra is. Tegnap ezt találtam ki:

Teljesíts 20 perc alatt annyi kört, amennyit csak tudsz:
5 haskerék
3 fekvőtámasz gumiszalaggal*
1-1l,r pistol @16kg

*Fekvőtámasz gumiszalaggal: fogtam a szalagot, a hátam mögött átvezettem, két végét tenyérrel lefogtam, és így nyomtam a fekvőtámaszokat. Nehezítésnek, amolyan plusz súlynak pont jó volt.

Az elején kicsit nehézkes volt a váltás az egyes gyakorlatok között, így az első 10 percben 7 kör ment. Az edzés második felében már 10 kört sikerült teljesíteni. Összesítve: 17kör.
Ha minden váltás flottul megy, akkor a 21 kör elérése az alap. Utána gyorsulni már kihívás. :)
Egylábas guggolásokat már rég csináltam. Jól esett előszedni ezt a gyakorlatot.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat