Summer feeling és első edzés :)

Mivel a zserbót tegnap megsütöttem, mára nem maradt sok dolgom. Így miután reggel rátettem a csokimázat a sütire, elmentünk a Széchenyi-fürdőbe. Az ég tiszta volt, gyönyörűen sütött a nap, így sok időt töltöttünk a kinti medencében. Feküdtem a lépcsőn a vízben és napoztam. Az emberek úgy sétálgattak fürdőruhában, mint nyáron. Nagyon jó volt, úgy éreztem magam, mintha nyaralnánk. Ez az igazi kikapcsolódás... Napozni fürdőruhában december 23-án Budapesten. :)

Annyira feltöltődtem, hogy este meg is ejtettem első kettlebell gyakorlásomat:

2*(3-3)l,r windmill @8kg
1-1l,r shoulder flow @8kg
1r tgu @8kg
10-10l,r halo @8kg

5*10 swing @8kg
5*10 swing @12kg
6-6 bottom up clean & press @8kg
1-1l,r push press @16kg
2*(5-5)l,r fűrész @8kg
3*(20-20)l,r russian twist @8kg

3*(10-10)l,r guggolás-fej fölé nyomás @8kg
10-10l,r halo

Nagyon jó újra golyózni, nagyon várom, hogy teljesen visszarázódjak. :)

Adri

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Sziasztok!
Örülök, hogy felvettetek a blogotokra, mostmár ti is ott vagytok a miénken! :)
További jó edzést, és kellemes ünnepeket kívánok!
Kiss Lajos (Kukker/Kuksi)
Névtelen üzenete…
Sziasztok!
Köszi szépen!
Tetszenek az edzéseitek! :)
Nektek is további jó edzéseket és kellemes ünnepeket kívánunk!

Ricsi

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat