Rajzolás

Már régóta izgatta a fantáziámat a jobb agyféltekés rajzolás. Vannak 4 napos tanfolyamok, ahol megtanítják a résztvevőket rajzolni, vagyis inkább látni. Állítólag a rajzolás nem a kézügyességen múlik. A tanfolyam nem olcsó, 30-50 ezer forint között mozog, ezért még nem mentem el. Azonban Karácsony előtt egy könyvesboltban megláttam Betty Edwards Jobb agyféltekés rajzolás című könyvét. Meg is rendeltem rögtön, pont 24-én érkezett meg. Ugyanazt adja 3500.-/2800.- forintért... :)

Elkezdtem olvasni és követni az utasításait. Még a felénél sem járok, de első körön ezeket sikerült ma délután rajzolnom (természetesen képről másolás útján; de ezt korábban nem tartottam ilyen egyszerűnek ... :)) :



Holnap folytatom, nagyon kíváncsi vagyok a továbbiakra. :)

Adri

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szia!

Ahányszor csak láttam erről riportot, mindig lenyűgöztek az eredmények. Csodálatos lehetőségei lehetnek a jobb agyféltekének, melyről azt gondolom, hogy a természetfelettinek kikiáltott képességek "vevője" és transzformátora.

Kíváncsi leszek az önképzésed végén elkészített rajzaidra. :)
Sok sikert!

Üdv! Tibi
Névtelen üzenete…
Köszi! Referálok az eredményekről. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat