Kényeztető napok

Az elmúlt két napban igazán kikapcsolódtam, nagyon jó, felemelő programokon vettem részt. És pont erre van szükségem. :)

Tegnap megnéztem egyik kolléganőmmel az orchidea kiállítást. Most is - mint mindig - gyönyörű volt, csináltam néhány fotót. A kiállítás után elmentem Ricsi munkahelyéhez, mert együtt ebédeltünk. Délután 1 óra testmasszázs következett, majd elmentem venni egy szép füzetet és színes ceruzákat. :) Mikor hazaértem, szóhoz sem jutottam. Ricsi meglepett két gyönyörű orchideával. Pont azokkal, amiket kinéztem magamnak... :) Az ablakunk most eképpen néz ki:





Ma egész napos "lélekmasszázs"-on voltam, a gondolataimat nevelgettem... :) Nagyon-nagyon jól éreztem magam! Köszönöm Neked, Viki! :)

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat