Hard Style Mikulás Kettlebell Szeminárium

Megtartottam a Mikulás szemináriumot, és mondhatom, igazán jól sikerült. No nem magamat dícsérem, inkább a társaságot. Kiváló munkát végeztek, kibírták minden kínzásomat! :) Meglátogatott Bence Dani, RKC is. Szeretett volna egy komolyat edzeni. Azt hiszem, ebben tudtam segíteni. ;-) Rajta kívül hatan jöttek el a csoportjainkból és még két új emberrel (egy haladóval, és egy kezdővel) is megismerkedtem.
Bemelegítő swingek, guggolások, fej fölé nyomások után hozzáláttunk az edzés törzsrészéhez, amikor is minden gyakorlatból vegyesen dolgoztunk egy illetve két golyóval. Előkerült a windmill, a kétgolyós swing, clean, nyomás, magasra húzás és snatch is; a bottom up clean és press pedig kis ízelítőt adott a variációk végtelenségéből. Pihenésképp normál és összetett török felállasokat gyakorltunk. Ezeket nem sorolom itt fel, lévén csak pár gyakorlatot csináltam belőlük bemutatásképp.
Ellenben, szűk két óra edzés után, utolsó feladatként a halo, azaz gyűrű gyakorlat előtt, még megcsináltunk közösen egy GymBoss által vezérelt feladatot. Ez pedig az ezen a héten megismertetett Fight Gone Bad edzés Tabata-verziója lett. Ahogy most újra olvastam, annyi különbséggel, hogy én tettem egy-egy perc pihenőt a Tabata-k közé. Ezért ezt az edzést sürgősen újra kell csinálnunk a haladó csoportunkkal decemberben. :D
Most így nézett ki ez az edzés:

Tabata Fight Gone Bad:
1. Tabata:
kétkezes swing, 20sec/10sec, 8 sorozat, 14ismétlés/sorozat @24kg
1min pihenő
2. Tabata:
egykezes swing, 20sec/10sec, 8 sorozat, 12-13ismétlés/sorozat @24kg
1min pihenő
3. Tabata:
váltottkezes swing, 20sec/10sec, 8 sorozat, 12-13ismétlés/sorozat @24kg
1min pihenő
4. Tabata:
clean, 20sec/10sec, 8 sorozat, 8-9ismétlés/sorozat @24kg
1min pihenő
5. Tabata:
snatch, 20sec/10sec, 8 sorozat, 7-8ismétlés/sorozat @24kg

Egy perc pihenőkkel egész jól meg lehetett csinálni. (Legközelebb pihenők nélkül csináljuk.) Utána jól esett elterülni a padlón. :)

Mivel ma Mikulás van, ezért ajándékként kaptok egy klippet, melyben van mikulás ruha:
Billy Mack - Christmas Is All Around:


Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Aha, mikulás ruha... persze... :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat