Keddi pihenés

A hétfőt kedd estefelé kezdtem érezni, és még ma is tart a hatása. :)
A keddi pihentető edzésembe tartozott egy 48kg-os, és egy 40kg-os kettlebell elszállítása a Tacticalshopból az edzőterembe... Adri rögtön használta is. :) Majd két 24-es is bevándorolt általam. A "farmer walk" és a bemelegítés így megvolt. Amit egyébként még csináltam az óratartások közben:

30 kétkezes swing @40kg
1perc-1perc l,r fejfölött tartás @32kg
1perc-1perc l,r fejfölött tartás @24kg
3perc feszítés hídtartásban
3*(30sec kétkezes swing + 30sec nyolcas) @16kg
10-10 halo @16kg
plusz számolatlan guggolás és swing bemutatás formájában az edzéseken

Kb. ennyi. Nem sok, de a fogásom, alkarom megsínylette a hétfői edzést. Ajánlom kipróbálásra mindenkinek, és jöhetnek ide az élmények. Hadd kárörvendjek én is. :)
Megtartottuk az első órát a "jitsu"-s csoportnak! Egész jól és hamar ráéreznek a swingre. Mivel edzés után jönnek, nehéz lesz belőni a terhelést, de nagyon engedékenyek nem leszünk! :)

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szia!
Én azt szeretem amikor az alkarom már annyira fáradt, hogy alig bírok vele fogni. Te hogy vagy ezzel?
Sven
Névtelen üzenete…
Szia Sven!
Az tényleg jó, de nem szabad a ló túloldalára esni. Nekem hétfőn sikerült. :) Még ma is érzem az alkarom, és így át kellett írnom a terveimet a hét további edzéseire nézve. Kicsit kisebb intenzitással kellett volna visszatérni a swinghez. :)

Ricsi

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat