Adri edzése

Adri szokás szerint megtartotta a 18h-s csapatnak az edzést. Nagyon jó feladatsort rakott össze, elfáradtak a lányok, srácok. :) A "jitsu"-s csapat edzésére pedig beállt:

20 kétkezes swing @16kg
10 deadlift @16kg
20 váltottkezes swing @12kg
10 guggolás, súly normál pozícióban @12kg
20 kétkezes swing @16kg
10 guggolás, súly halo pozícióban @12kg
20 egykezes swing gyengébbik kézzel @12kg
10 guggolás, súly clean pozícióban a gyengébbik kézben @12kg
20 egykezes swing erősebbik kézzel @12kg
10 guggolás, súly clean pozícióban az erősebbik kézben @12kg
20 kétkezes swing @16kg
10 guggolás, fej fölé nyomás @12kg
20 váltottkezes swing @12kg
10 felülés @8kg
20 kétkezes swing @12kg
10-10l,r slow twist @8kg
20 egykezes swing gyengébbik kézzel @12kg
1 perc súly fej fölött tartás a gyengébbik kézzel @12kg
20 egykezes swing erősebbik kézzel @12kg
1 perc súly fej fölött tartás az erősebbik kézzel @12kg
3 perc feszítés hídtartásban
10-10l,r halo

A csapat nagyon jól nyomta, hamar lepörgette ezt a feladatsort. Úgy, hogy előtte edzésük is volt, ez a mennyiség mára épp eléggé dolgoztatta meg Őket. Adri csinált még pár gyakorlatot az óratartása alatt. Ezek, ha jól emlékszem:

3*10 felülés @8kg
3*(10-10)l,r slow twist @8kg
3 perc feszítés hídtartásban
10-10l,r halo @8kg
pár guggolás, és swing

Kellemesen feltöltődött Ő is a nap végére. :)

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Kedves Adri, Ricsi!

Rossz szívvel hagytam ki a csütörtöki edzést, de úgy éreztem, most nem fér bele a tanulásba egy teljes óra (utazással kettő), ezért a frissen beszerzett 24-essel swingeltem itthon a tetőn. Szombaton majd megcsinálom a jitsusok edzését, kedden meg talán egy brutál-minimált :-D.

Szerdára túlesek a vizsgámon, és csütörtökön megyek megint :-D. Addig jó munkát mindenkinek!
Adri üzenete…
Szia Laci!

Pedig milyen jót tenne a szerdai vizsga előtt egy keddi csoportos edzés... :) De talán az otthoni is hatékony lesz! :)

Írd meg, hogy sikerültek az edzések otthon!

Drukkolok a vizsgádhoz! Várunk csütörtökön! :)

Adri
Névtelen üzenete…
Köszönöm az érdeklődést és a biztatást! Csütörtökön fél órát akartam edzeni, de végül effektív 12 perc lett belőle, mert kinyúltam. Ehhez a következőkre volt szükség
5*30 swing@24kg - egy sorozat 45 sec, pihenőidő 25 sec
5*20 swing@24 kg - egy sorozat 30 sec, pihenő ua

A végére szétégett az alkarom, amit a hétfői hazacipelés és a keddi edzés már kikezdett, úgyhogy ezután már csak bohóckodtam: 1-1 perc séta fej fölött a súllyal, 10-10 halo, 1 perc nyolcas, de a pihenőidőket ne kérdezzétek. Ez volt 5-től fél hatig; az este során rendszertelenül csináltam még military presseket - jobbal kiszalad 6 is, ballal 4 a max egyszerre.

Pénteken csak 4*12 haskerék volt, rájöttem viszont, hogy menet közben igen nehéz kitalálni a következő gyakorlatot. Ezért mára kinyomtattam a "guggolás minden mennyiségben" fedőnevű edzés leírását, és kisebb-nagyobb kompromisszumokkal meg is csináltam. A kitörésekhez és a felülésekhez nem használtam súlyt (esélytelen is lett volna a 24-es), a twist és 1*10 goblet pedig teljesen kimaradt. Volt 4 sorozat, ahol 10 helyett csak 7-8 ismétlésig jutottam - viszont az intenzitás szerintem nem volt rossz: pihenőidőkkel együtt 35 perc alatt végeztem. Magamat. Ki. :-D

A nap jó híre továbbá, hogy mikor be akartam mutatni a lakótársamnak, mennyire nem megy a clean a 24-essel, rájöttem, hogy megy :-D. Csináltam erőlködés nélkül négyet jobbal, aztán gyorsan abbahagytam, hogy a helyes technika rögződjön.

Most kb. ennyi. Jó pihenést mindkettőtöknek a hétvégére, és legkésőbb csütörtökön találkozunk!
Adri üzenete…
Szia Laci!

Nagyon keményen nyomod! Ez tetszik! :) Szép intenzív volt az a swing-sorozat csütörtökön. A nyomóerőd kiváló, legközelebb lecsekkoljuk végig a feszítést. ;-) A guggolásos napra is tökéletes a 35 perc. Csak így tovább!
Várunk csütörtökön, addig is jó edzéseket, és hajrá a vizsgához!

Ricsi

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat