Teszt is, edzés is

Adri tegnapi edzése:

1 pull up, alsó fogással (első teljes húzódzkodása)
10 back squat, súllyal vállon @50kg
2300m futás futópadon 12 perc alatt

Nekem mára maradt a pistol, ezt reggel megcsináltam:

Pistol, high volume day:
20*(5-5) pistol

Nem volt probléma, ez az egyik kedvencem. :)
Majd délután jött még egy kis tesztelés, és benne megcsináltam a húzodzkodásos napot is, melyet szombaton kellett volna:

Pull up, low volume day:
2*3 pull up
9 pull up széles, felső fogással
4 bench press @75kg (saját testsúly)
3 pull up
13 back squat, súllyal vállon @75kg
2700m futás futópadon 12 perc alatt
2*3 pull up

A fekvenyomás a gyengém a húzódzkodással együtt, bár most ezzel a kilenccel egyben meg vagyok elégedve. Mondjuk, a fekvenyomást nem igazán gyakoroltam az utóbbi időben. 50kg-nál többet soha nem próbáltam meg kinyomni. Így ez a 75kg, pláne négyszer, mindenképp rekord. A futás jól felpörgetett a végén, izzadtam, mint egy paci. A guggolással semmi probléma nem volt, a reggeli edzés ellenére sem. Mondjuk a futással kombinálva most már érzem a hatást. :) A holnapi masszázs jót fog tenni.

Ricsi

Megjegyzések

Károlybácsi üzenete…
Üdv,
nem vágok a témához...Ősz van...:)
KHS szeminárium??:)???
Oké nem vagyok türelmetlen, csak a tervezés kedvéért.
Névtelen üzenete…
Szia Károly!
Épp jókor kérdezed. :)
Most szervezzük, úgy néz ki, hogy szeptember 27-e, szombat lesz a következő városligeti szemináriumunk időpontja. Valszeg kora délután kezdenénk, úgy 14h-tól.
Nektek megfelelne?

Ricsi
Károlybácsi üzenete…
Ma még jónak látszik! Igyekszem úgy rendezni, hogy ne nagyon jöjjön közbe semmi! Elvileg jó mindkettőnknek!
Időjárást is intézitek?:)
Névtelen üzenete…
A szeminárium minden időjárási körülmények között meg lesz tartva. :)
Ha hideg, esős idő van, akkor megyünk terembe, de reméljük, hogy inkább edzhetünk egy jót a szabadban.
Károlybácsi üzenete…
Igen. Kinn jobb a kín... Bocs.ez elég rossz volt.
Erről jut eszembe: a tegnapi guggoláshegyek következtében ezt állva írtad? :)
Névtelen üzenete…
Próbáld ki, és megtudod! ;-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat