Edzéseim

Sajnos a saját edzéseimmel is el vagyok csúszva. Csütörtökön nem edzettem külön, csak, "csak" a végrehajtandó gyakorlatokat mutattam be az órákon többször egymás után. Kétszer 10-10 halo is lement egyszer 16-os, másodszor 24-es bellel. A péntek is edzés nélkül telt, illetve szkanderoztam egyet, amikor jól meghúztam a jobb bicepszem alját, és az alkaromat. Ezt a mai military pressek alkalmával tapasztaltam meg, sajnos. :(
Ma végre képes voltam edzeni, és nem ébredtem fáradtan. Jól el vagyok csúszva a heti feladatokkal. Szombat van, és három edzés vár rám a hétvégén. Ma a military press volt az első feladat. Mivel közben éreztem meg, hogy a jobb karom nem 100%-os, ezért még ezt is szétbontottam reggeli, és esti részre, a pistolt, és a húzódzkodást pedig holnapra hagytam.

Military press, low volume day:
reggel: 10*(3-3) military press @24kg & CoC Guide @60lbs
este: 10*(3-3) military press @24kg & CoC Guide @60lbs

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat