32-es

Jut eszembe, csütörtökön az esti edzések elején kipróbáltam, hogy megy-e a 32-essel a military press. Viszonylag friss is voltam, egy teljes nap pihenő után. Először jobbal próbálkoztam. Megállt többször is, de mindig rá tudtam feszíteni, és végül sikerült kinyomni! :) Ballal ugyanígy, bár ott jobban bedőltem. Tíz perc pihenő után újra próbáltam. A jobb akadozva, de megint kiment, a bal is, bár inkább side press-re hasonlított.
Nagyon örültem :), az instruktori óta nem ment ki military press-ben a 32-es. A fejlődés tehát látszik, folytatom a max. erő növelő programot.

Két óra múlva kezdjük a szemináriumot!
Kemény szeretettel és kemény gyakorlatokkal várunk mindenkit! :D

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat