Frissen

A korai kelés nem ment, de megfelelő mennyiségű alvás után már frissen álltam neki a mai edzésnek.

Military press, low volume day:

10*(3-3)l,r military press @24kg & CoC Guide @60lbs
10*(2-2)l,r military press @24kg & CoC Guide @60lbs
10*(1-1)l,r military press @24kg & CoC Guide @60lbs
Összesen: 60l,r military press
10-10 halo @24kg

Előzetesen 20*(3-3)l,r sorozatot terveztem, de romlott a technikám, így csökkentettem az ismétlésszámot az egyes szettekben. Nagyon fontos, hogy végig koncentráljunk a helyes technikára. Képzeljük el a tökéletes mozdulatot. Játsszuk le magunk előtt, hogy az rögzüljön az agyunkban. Az edzés alatt végig tudtam használni a CoC Guide marokerősítőt.

Ricsi


Ui.: Este, amíg vártunk az "áldozatokra", kipróbáltam, hogy megy a török felállás a 32-es kettlebellel. Már rég csináltam, ideje volt felfrissíteni, bár ez most nem tartozik szorosan a max. erőfejlesztő edzéseimhez. Jól ment, sőt, sokkal jobban, főleg a visszafekvés, mint legutóbb.

3-3l,r turkish get-up @32kg

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat