Fáradtan

Tegnap későn feküdtem le, és elszoktam ettől. Igaz aludtam hat órát, de mégis nagyon fáradtan keltem. Át is tettem az edzést délutánra. Ma a taktikai húzódzkodás volt porondon. Amúgy a tegnapi pistol-ok után komoly izomlázam lett a fenekemben...

Pull up, high volume day:
10*3 pull up
3*2 pull up
4*1 pull up
Összesen: 40 pull up

Rögzítenem kell, nekem ez a feladat az egyik gyengém. Egy sorozatban, pihenten max. nyolcat sikerült eddig húzódzkodni. Most az elején fél perceket, majd egy, kettő és három percet is pihentem a sorozatok között. Végül egyesével is alig tudtam felhúzni magam. Több pihenőt meg nem volt türelmem beiktatni. Így most ez a "nagy volumenű" nap. Innen indítom a fejlődést. Szombaton ennek a 60%-a lesz majd a feladat.

Kedden megtartottuk az első órákat. Szerintem igen jól sikerültek. :)
Előtte még három fordulóval sétáltattuk oda Adrival a golyókat. A reggeli edzés után ez már igazán fárasztó volt...

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat