Edzés

Ma reggel korán keltem, és megcsináltam az új edzéstervem első napját.

Military press, high volume day:
17*(6-6)l,r military press @16kg
Összesen: 102 military press karonként
10-10 halo @24kg

Egy hat hetes ciklust kezdek meg, melynek első öt hetén edzés lesz, a hatodikon először pihenés, majd teszt. Eredetileg kétszázat kellett, illett volna nyomni karonként, de a hétvégi 1500 swing után nem éreztem akkora erőt magamban, és most időben sem fért volna bele.
A nyomásoknál a teljes feszítés eléréséhez marokerősítőt használtam. Az első öt sorozatban egy Captains of Crush terméket használtam, a leggyengébbet, a Guide-ot. Ez 60lb erejű, kb. 27kg-os nyomás kell az összezárásához. Öt sorozat után le is tettem. :) Az alkarom még nem pihente ki a hétvégét. A többi sorozatban egy 250grammos marokba fogható súlyt szorongattam. Kis bütykök is vannak rajta, ezek jól belevájódtak a tenyerembe. :)

Holnap jön az újabb kihívás, és végre a termünkben is elkezdjük a kurzusokat.

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Ugye mennyit dob egy kis COC a military press és a lunge esetében :) . Gratulálok a swinghez!
Névtelen üzenete…
Kemény volt így a military press. Haszna is lesz, az biztos.
Köszi a gratulációt! :)

Ricsi

Ui.: Most már igazán összefuthatnánk Maxnál. :)
Névtelen üzenete…
Összefutunk...lehet, hogy csak szeptemberben :) .

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat