Crossfit vol. 2.

2008.08.02.:
Ezen a napon csak pihentünk a parton. Az előző nap kifárasztott minket rendesen. Reggel nem volt erőnk edzeni, pedig kellemesebb lenne a hőmérséklet. Azért még vacsora előtt megcsináltam a mai edzést, és Adri is csatlakozott. Bementünk a fitnessterembe, ott mégis csak van légkondi. :)

Edzés:
Adri:
5*(15 felülés,10 guggolás, 5 fekvőtámasz)
5*20 guggolás @5kg
Én:
(15 felülés, 10 guggolás, 5 fekvőtámasz) 20 perc alatt a maximális számú kör teljesítése:
22 teljes kör + 15 felülés fért bele.
Időn túl befejeztem a 23. kört. Így összesen csináltam 345 felülést, 230 guggolást és 115 fekvőtámaszt. Az előző napi izomlázat nem mulasztotta el, de nagyon jól esett. Utána a vacsora is. :)

Ricsi

Ui.: Azt hozzátenném, hogy a parton töltött nap után nem egyszerű edzeni. Eredetileg én is 20 percen át csináltam volna a gyakorlatokat, de az első kör felülésnél hányingerem lett, és az 5 kör is nehezemre esett. Arról nem beszélve, hogy én nagyon kényes vagyok felülés ügyben. Pl. szűk lakásban sem tudok felülni, mert felkavarodik a gyomrom. Ebben a teremben az a problémám, hogy a plafon alacsonyan van, spotlámpák világítanak, rengeteg a tükör és minden második torzít. Na nekem ez elég ahhoz, hogy ne tudjak felülni… Legközelebb az erkélyen, vagy kint a parton csinálom inkább, ott nem lesz gond vele. :)

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat