Célok, edzések az Instruktori után

Kellett pár nap, mire kipihentem az Instruktori fáradalmait. Három-négy nap mulva már golyóztam volna, de a szervezetem jelzett, még nincs itt az ideje. Kicsit másra tartalékoltam. Két hétre rá, jelenésem volt a Terep Százas futóversenyen, mely a Kinizsi 100-as teljesítménytúrával egy időben, egy útvonalon zajlott. A verseny megér egy külön posztot, össze is illene írnom az aznapi élményeket. A száraz tények: 15h 37min, egy perccel rosszabb a tavalyinál. Ahhoz képest, hogy mennyivel kevesebbet futottam, mint tavaly, szuper az eredmény. Köszi, Kettlebell. :)
Egy hét regenerálódás után a Plitvicei-tavaknál futottunk Adrival egy laza 16km-es távot, majd elkezdtük a rendszeres edzéseket.

Rövid távú célom a USSST. 200 snatch, 10 perc alatt, 24kg-os kettlebellel. Ezt kéne elérni a nyár végére. Hosszabb távon a "300" nevű gyakorlatsor kivitelezése 19 percen belül.
Edzéseim főleg VO2Max-ból, és swingekből állnak. A VO2Max-ot heti háromszor művelem a 16kg-al. Két alkalommal 36sec/36sec-ban, egyszer 15sec/15sec-ben. Emellett heti kétszer 15sec/15sec-ben vagy 30sec/30sec-ban swingelek a 32kg-al. Kiegészítésnek, változatosságként clean&press, tgu, windmill össze-vissza mindenféle súllyal.

Jut eszembe, ma először sikerült két TGU jobb kézzel a 32-vel. :)
Előtte 15sec/15sec-ben swingeltem 20 kört, @32kg, 10 ismétlés/kör. Összesen 200 kétkezes swing.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat